Bröllopet.. varning för repetering :)

Ok, nu ska vi snart gifta oss, närmare bestämt 080808.. bröllopsinbjudan blev skickad förra veckan och redan nu har vissa börjat medela om de kommer eller ej. Det känns bra
Gjorde ett test på facebook om vilken brud jag är och det stämmmer ganska bra hihih

While you aren't ready to throw away all wedding traditions, you want a wedding with a twist
You're more inspired by celebrity weddings on E! than from bridal magazines
Whether this means getting married on the beach barefoot or a mariachi band for the reception...
Your wedding will be a blend of old and new - white dress cocktail, personalized vows, whatever suites you!!!

Som sagt stämmer det mycket bra, jag är gammaldags inom vissa områden och vill ha annorlunda inom andra områden. Jag är nog bridezilla med inom vissa områden men inte andra hehe..

vi komer i allafall gifta oss på skäldervikens strand, vigselförättaren frågade helt allvarligt om vi ville gifta oss i vattnet som många gjort, men jag sa det var nog bättre på stranden, inte kul att bli blöt o förstöra klänning och så hihih.. Efteråt kommer vi ha festen i en ÄSSS som ligger nere vid stranden. Lokalen är inte lika vacker som den vi först tänkte men utsikten är fantastisk, över vattnet, närheten är perfekt, promenad avstånd till allt, priset och bemötandet har också varit perfekt.. Jag har redan nu bestämt ett besök på stranden när det är sen natt. Förr när jag bodde i Ängelholm brukade vi ofta gå ditt om natten fulla, o lägga oss där och bara softa.. underbart :)

Jag kommer ha mina närmaste kompisar som tärnor, närmare bestämt, kära Adela, Anita, Carro och blivande svägerskan Jeanette...

Här är lite av min bröllopshög
image38
jag har även beställt personliga servetter.. vad tycks?

image39image40
Bröllopsbubblorna(lite rörigt men ändå) och konfetti
image41image42

återkommer senare med mer bröllopssnack:)

Kommentarer
Postat av: carro

får inte jag blåsbubbler kommer jag inte hihi :D lavjooo du kommer bli skitfin som brud

2008-04-17 @ 16:46:22
URL: http://carrof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0