Dagen..

.. har varit en väldigt stillsam dag, i med att det här är första dagen på vad som känns som en evighet som jag har varit levande så har jag inte orkat med sååå mkt precis. Pratade med min handledare idag och vi bestämde att vi ska pratas vid på måndag om dagarna jag missat. Jag vill absolut ta igen dessa dagarna för VFUN lär man sig så mkt mer på än skolan. Märks att det var ett tag sedan man var i arbetslivet även om handledaren menar att det syns väl. Jag bara längtar tills jag får min egen klass.. frågan är hur länge jag kommer vara ute i skolorna i med min stora dröm, vad jag vill hålla på med.
I vilket fall som helst så har vi en jätte söt affär här i Alster och de brukar sälja glass under vår och sommar och igår var första dagen de började sälja för våren. Jag orkade dock inte gå dit där igår men lovade Anton att vi skulle gå idag. Så dit gick vi, Anton var helnöjd, de hade även gigantiska gräddbullar och godis där så Anton var i himmelriket :)
image57image58image59image60image61


Senare på kvällen promenera vi till Alster sjön. Bus Ior vägrade gå hem, om han fått bestämma så skulle han bott i vattnet :) Det var jätte mysigt, skönt att få komma ut och få lite frisk luft...

image62image63image64image65image66
jag o min orakade kille, han kan aldrig se seriös ut :)
image67

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Eller hur, jag sa precis upp mitt medlemskap på kattifokus. jag förstår inte hur människor kan lägga ner hela sin själ i nått som inte äns rör dem.
Men de är ju bra att nån är på min sida, haha verkade ha hela kattifokus i mot mig =)

2008-04-29 @ 19:33:36
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder

2008-04-30 @ 22:05:56
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0