Eftersom det varit så dåligt väder..

.. så var jag inte alls sugen på att göra nåt rolig idag, så det blev storhandling och sen myskväll med Anton och killen. Men nu har jag äntligen köpt JLO´s parfym igen, jag älskar hennes parfymer!!! Verkligen en av mina favoriter. image27image28Så nu är jag jätte nöjd. Vi passade även på att köpa en mikrovågsugn. Anton pajade vår förra, eller rättare sagt gjorde så den explodera.. Anton klarade sig tack och lov.. Det blev en Ideline micro och jag e nöjdimage29Visst är den fin? :)
Vi köpte även två filmer till Anton och tyvärr en massa godis, kunde inte motstå, lördag och allt :).

Efter Maxi så tog vi ett besök med svärmor på Burger King image30var egentligen inte alls sugen, som jag sällan är på hamburgare men jag var så jävla hungrig. Jag hann inte äta på hela dagen så jag kände att det är bättre än inget. Jag försöker äta mer regelbundet och är väldigt duktig när jag är i skolan men hemma tycks jag adlrig hinna äta. Killarna ska alltid ha en massa mat med kött i och jag är inte glad i för mycket kött... :(
Så nu på kvällen sitter vi och smaskar godis och kollar på Monsters Inc och en film jag tror hette Dinosarier
image31image32En riktigt slappe dag alltså.. detta innebär en extra lång promenad i morgon :) Bara hoppas det blir bättre väder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0