Första dagen på VFUn...

..och blev smittad med maginfluensan från helvetet. Kan säga att jag aldrig mått så dåligt av en maginfluensa. Jag har högfeber m.m. Jag ligger i soffan och försöker kurera mig och läsa inredningstidningar. Jag är så besviken över att inte vara på skolan idag, tack och lov skulle jag ej hålla lektion idag. Som sagt gårdagen var lite smått kaotiskt men otroligt lärorikt, jag var helt enkel tvungen att lära mig då det inte fanns någon där att fråga. Jag tycker det är så himla roligt, har jobbat mycket med barn, i många år, men aldrig med förskoleklass. Jo föresten, jag har hoppat in en gång som vikarie, men inte alls så här. Tidigare har jag jobbat på en skola som lärarassistent och så har jag även jobbat på förskolor, men känner nu att jag vill utbilda mig till lärare.
Jag missar tyvärr personalmötet som är i morgon, men annars så ska jag gå på utvecklingsamtal och jag ska vara med på "LIK möte". Jag kommer även att få följa med min handledare och välja ut böcker till nästa förskoleklass. Det ska bli hur spännande som helst.

Har även projekt igång i trädgården, jag ska lägga plattor, jag har lagt det åt sidan nu när jag är sjuk men ska snart sätta igång med det igen. Hoppas det blir fint. Fattar inte alls hur GÖran har tänkt när han satte plattorna, det var inte så bra jobb om man säger så hihih. Men när jag blir färdig med det då jävlar blir det fint, pl us att Anton kan cykla där :)
image51

Kommentarer
Postat av: carro

HAHA jag undrar med, men det är nåt köttstycke som har addat mig på msn o sitter o skriver ointressanta grejjer då o då . brukar blocka henne ibland när hon blir för jobbig.

2008-04-23 @ 19:28:45
URL: http://carrof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0