Ledig ifrån skolan idag!

Den nya kursen är hur skön som helst, ledig i princip varje måndag och fredag vilket är jätte härlig, all tid i världen till familjen, och det är bara att inse, de skulle inte klara en dag utan mig. I helgen så drog jag ut med mina kompisar första gången på minst ett halvår och tror ni inte killen ringer och frågar om han får lägga sonen? Skönt att veta att han kan ta eget insinativ (eller hur det nu stavas) :)
Det var jätte skönt att få vara ute med kompisar för omväxlingsskull... Jag har precis förlorat en närma släkting och det har tagit hårt då det varit mkt dödsfall de senaste månaderna. Min kompis hade dessutom problem med killen så vi tyckte det vore perfekt att gå ut. MEN att man aldrig kan lära sig, man kan inte gå ut när man är nere. Kvällen började brao ch så, vi satt fyra stycken på pitchers och hade mkt trevlig bara tjejer. Men min kompis var rejält full och det blev bara värre och värre hihi.. Då gjorde vi misstaget att se hennes polares spelning på Arena. Ingen av oss gillar Arena men dumma osm vi var gick vi ditt. MIn kompis blev mer full, vi var trakaserade av äckliga fulla slisk gubbar och sist men inte minst så trillar min kompis o slår sig rejält under spelningen. Vi försvann sedan ifrån varandra och jag hittar henne senare utanför Arena och vakten vägrar släppa in henne (trots att han visste hon var skadad och att jag hade hennes grejer. Det hela slutade med att jag sprang runt och letade efter bandet så de kunde skjutsa hem henne. när jag äntligen fick komma in i Lounge var killarna lagom roade att hjälpa henne, men en kille ställde upp o letade efter en tjejkompis som kunde hjälpa henne. Men då vägrar vakten släppa ut henne vilket resulterar i ett mega gräl med mig och vakten, under detta grälet försvann min kompis utan nycklar eller nåt., hon bara drog. Efter några timmar gav jag upp och fick åka hem med världens sämsta samvete. Tack o lov ringde hon sen o berätta hon var välbehållen (Förutom att hon fick sova utomhus med skadad fot till åtta på morgonen då hon ej hade nyckel suck.
Stackare!!
Den här incidenten har lärt mig två saker, en sak jag redan visste, drick itnen är du är ledsen. 2. Jag är alldeles för gammal för att ge mig ut på såna här tonårsrunder.. Jag trivs ganska bra hemma med busungen och killen och vovven. :)

Kommentarer
Postat av: carro

haha jag antar att jag inte är vännen ;) lavjo bebis

2008-04-11 @ 11:49:33
URL: http://carrof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0