Mina föräldrar kommer inte nu heller... :(

Mina föräldrar skulle egentligen komma till påsken men pga att de lovat storm så vågade de inte köra hit, sen kom det ingen storm, snopet. Men nu var det meningen att de skulle komma istället men mamma säger att hon inte hinner. VIsst jag förstår henne, hon har nyligen blivit utvald att vara ambassadör för regeringen. Hon ska vara ett gott föredöme för kvinnor/invandrare som vill starta eget och föreläsa om detta osv. Hon fick ju läsa om hela hennes utbildning i Sverige och nu har hon kommit långt... Strongt, hoppas jag kommer lika långt som henne.
I vilket fall som helst, det är ändå tråkigt för nu var det ett halvår sedan vi träffades och då var det två timmar vi umgicks.. så jag tycker det är dags nu , när jag har hus och allt juh... men men.. vi lär ju träffas i augusti om inget annat.. föresten så grälar vi jämt när vi träffas hehe..

Szeretlek Anüy.. även om du är jobbig hihi

Kommentarer
Postat av: carro

du KOMMER gå lika långt som din mamma, om inte längre. det vet vi alla :) szeretlek honey.

2008-04-13 @ 11:18:46
URL: http://carrof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0