Praktik idag..

image43.. och jag skulle hålla min första lektion, tror ni inte jag kommer försent för de tränade upp en busschafför. Han visste inte hur man gjorde och han körde vilse.. Fatta jag hade panik haha men jag tyckte sååå synd om han, varför sätter man träningen en tidig morgon när massa människor är stressade till jobbet?? Jag tyckte riktigt synd om han. Det funkade jätte bra på VFUn. Mkt kaotiskt då jag fick ta hand om gruppen helt själv två lektioner varav den ena var jag inte beredd på. Det var mycket kaotiskt och jag var helt vilsen, men jag lärde mig mycket på det! Men eftermiddagen var lugn. "VI" lärare satt på en bänk i solen o fikade och snacka en massa. Efteråt promenerade jag till Rud och la blommor på Görans grav. Anton var så söt!! "Pappa, du är inte ledsen längre" sa han med ett leende. hihih så gullig han e. Sedan sa han: "Oj farfar fryser nog därnere vi måste ge han filt" Vad ska man säga?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0