Rena rama Julafton...

Om det är något jag har saknat sen jag flyttat till Karlstad är ett gott utbud av asiatisk mat, och nu har jag äntligen funnit den-... i form av en buss, ja eller en affär på hjul. Varje Fredag kommer en buss lastad med massa asiatisk mat till Kronoparken och idag var första gången jag besökte den. Den var fullpackad med både matvaror och människor. Fy va trångt det var men alla var hjälpsamma hihihi. Efter två timmar i denna trånga buss kom jag ut med 20kg ris, en stor låda full med nudlar, Kale ( en grönsak/sallad), räkbollar,fiskbollar, ajom moto, groddar, glasnudlar etc etc. listan kan göras lång. Hela kalaset gick på 518kr och var lätt värt det. Det gjorde inte saken bättre av att det var underbart väder.
Efteråt gick vi hem till svärmor på te och bullar. Men vid nio tiden satte Anton igångo ch vara grinig och arg så det var dags att gå hem. Han fixai lite i trädgården också. Det är så underbart att vara ute när det är sånt här väder.
Såklart, dagen till ära så blev det en skitgod wok till kvällsmat, med räkor, kale, groddar, svamp och annat gott. Blev jätte bra,även Mike var nöjd trots det var mycket grönsaker i :)

Idag har jag även köpt ett halsband och en klänning. Jätte fina! fast mike hatade halsbandet, vad tycker ni?
image23image24jag har även gjort mitt första köp på tradera när det gäller barnkläder. Får se om jag blir nöjd då kanske det blir fler gånger. För då får man faktiskt märkes kläder till en bra peng, begagnade som nya. Jag köpte nu tre jeans för 120kr plus frakt och det är ju faktiskt inte så farligt plus ett bar diesel byxor för 80kr.
image25vad tycks? Hoppas de ser bra ut när jag får dem!!! :)

Nej nu ska jag gå och mysa lite med Herr Mike!! Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: carro

MYCKET fin klänning baby ;) nu kan vi va snygga ihop med likadana hehe :D

2008-04-13 @ 11:18:02
URL: http://carrof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0