tvestjärtar mellan pattarna...

Jag tror jag har överträffat mig själv, eller ja, kanske inte, det får ni avgöra. Dem som känner mig vet att jag är världens mest klumpigaste människa... Och de som känner mig vet varför jag har ett stort brännmärke på rumpan. För er som inte vet, ska jag berätta. När jag nyligen hade börjat universitetet satt jag ute och rökte, jag hade knäppt upp mina redan allt för stora byxor (fråga mig inte varför jag hade knäppt upp dem) och tappar cigg jäveln i byxorna, jag försökte ta ut den men gick inte så jag reste mig upp vilket resulterade  att den kasade längre ner i byxan och brände rejält i röven. Jag fick sån panik att jag på öppen gata sliter av mig  byxjävlen och försöker få tag på ciggen.

Anton står bredvid mig, ser lite förbryllad ut & sen säger han:

Mamma du har tappat byxorna.


Liknade incident hände häromdagen. Jag och Mike höll på att fixa i garaget och sen satte vi oss ner, för att såklart röka. Då kände jag ett rejält stick mellan lökarna och min första tanke var "fan en geting". Och de som känner mig vet att jag är megaallergisk mot getingar. Jag började gräva och leta men såg inte. Då stack jäveln mig igen så jag fick sån panik att jag sliter av mig både tröja och bh. Problemet var att jag bara fick tröja o bh till huvudet och där fastnade dem. Så där står jag, återigen vid öppen gata med pattarna i vädret och tröja och bh för ögonen och med killen grävandes i mina lökar....

Det var en tvestjärt!!!

Någon som är lika klumpig och flummig som mig är min käre man. Jag hade gjort muffins till han och han fick ta med till sina arbetskollegor med. Innan han gick så sa jag att jag hade precis tagit ut dem ur frysen så han måste micra dem, tror ni han lyssnar? Såklart inte, istället kommer han hem några timmar senare och gnäller att de var hårda.

Tro fan de är hårda när de är frusna!!!





Något mer roligt än brännmärken på röven, tvestjärtar mellan lökarna är att jag nu har bytt inriktning och kommer läsa till religionslärare på gymnasienivå. Ett ganska stort hopp men så är det. Min föreläsare/ lärare kommer vara Marc Katz som vi alla känner till :)

Ska bli mkt spännade. Ska läsa om bla. kristendom, judendom, japanska och kinesiska religioner samt ISLAM

Dessutom så är en av de obligatoriska böckerna av mammas kompis.

jag är lite nervös för enligt det nya schemat ska jag bara vara två halvdagar i veckan i skolan, detta innebär nog mkt hemmastudier och extremt mkt självdisciplin.

Men jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: sara

VA!!har du bytt?? Vadan detta? förrutom att jag vet att du är sjukt duktig på detta med religion..gymnasiet.. du är modig girlfriend..

Hahaha du är så tokrolig. Brännmärke på röven o tvestjärt mellan lökarna..Flora..du är undebar!

kram

2008-08-23 @ 14:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0