Dagens bestyr..

Har haft fullt upp o städa, möblera, diska och tvätta. får aldrig nog men nu får det räcka. Försökte sluta röka, gick itne så bra..höll i några timmar men sen räckte det, cyklade en timme bara för att få en cigg. Men det är bara att ta nya tag igen och försöka sluta igen.
Idag åt vi paprikacirké till middag, mums och avslutade med en kladdkaka med rosa glasyr och hjärtströssel :)
 Mycket poppis.

Nu har Anton gått o lagt sig och jag tänkte planera lite bröllop i vanlig ordning. Djuren börjar titta fram och just nu sitter jag med en kattunge i knäet och en vovve vid mina fötter...

Idag är det premiär för Dexter och det får jag inte missa.

22,30 börjar den!!!
Kollar du på Dexter?


Kommentarer
Postat av: carro

haha nu vet du vad jag menade iaf :D

Nä. jag kolalr inte på dexter :P



hur går städningen raring? :)

2008-07-08 @ 00:07:59
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Janna

läskig bild det där :s alltså han ser god ut fast även ond.. lever han dubbelliv i serien?

:)

2008-07-08 @ 16:39:14
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0