Dexter!

Detta avsnittet var en av de bästa hittentills tyckte jag.. spänningen är olidlig. Försöker räkna ut hur den ska sluta men är osäker.. Bästa avsnittet är dock de allra sista avsnittet på sista säsongen.

Michael C. Hall är en otroligt duktig skådespelare, hans roll som David i "Sex feet under" var klockren. Jag gillade den serien, skruvad som fan men därför var den bra. Har dock inte följt den sista säsongen.. :(



Dexter


Förutom att kolla på Dexter så håller jag på att klistra på mitt och Mikes monogram på tändsticksaskar och på andra sidan kommer varje gäst namn stå ,en väldigt annorlunda bordsplacering. Jag börjar undra vad jag gett mig in på för hjälp vilken tid det tar.
Hoppas det är värt det!!

Imorgon kommer jag göra små små hjärttvålar som det ska stå ett litet kärlekscitat i alternativ "jag älskar dig" på alla världens språk. Tack och lov går det ganska fort att göra tvålar så det blir inte något större arbete.

Tänkte att de som vinner tipsrundan får några sådana och dessutom tänkte jag använda dem på toaletten. Men vill nog spara ett som minne :)  Jag hoppas det blir fint, men mina ängla tvålar och de andra blev jag väldigt nöjd med.

I morgon så MÅSTE jag dessutom ta tag i storstädningen som egentligen var menat att göra idag. Jag känner mig sjukt stressad, åker snart ner till Skåne och då ska ALLT med bröllopet vara färdigt och dessutom ska huset vara i skinandes skickt!!!

Natti på er där ute!!

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

okej! jag älskar rosa. :)

2008-07-22 @ 01:47:08
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0