Drömmer mig bort..

.. så avis jag är att alla andra åker bort nu! Önskar att Mike hade samma behov som mig att resa. Pratade med Danne idag, han var i Ungern med Anita & Jonas.. och de var på väg till mina trakter i Budapest.. fy vad avis jag är! Men jag talade om för Anita att det är bäst att hon kommer hem med Sportszelet till mig :)

Dessutom ska Mikes kompis ner till Skåne och Köpenhamn.. jag vill också dit! Visst jag ska till både Köpenhamn och Skåne om en vecka men jag vill åka NU!! Förr, när jag bodde där nere var jag i Köpenhamn flera gånger om året och brukade åka över till Helsingör och luncha..

Karlstad har aldrig varit så tråkigt som nu!!

Fick räkningen på skadorna Anton orsakat på vår lght dessutom... 3440kr och det kan bli mer.. *suck*

Men en rolig sak var att jag fick paketet idag. I det låg det bröllopsbubblor och flip flop skor, ett par svarta till Mike och ett par vita till mig. Det står just married på remmen!

När man går i sanden så är det tryck under foten så det står "just married" Skit sött!!!

Nu ska jag upp till Krp!! Och hoppas på ett samtal från min kära Carro snart! Den jävlen har ju softat i Bulgarien i en vecka, nästa gång är det bäst för dig att du tar med mig!!! :)

Men mest saknar jag Ungern, det är som en drog, jag kan inte vara utan. Varför flyttade jag därifrån? Eller jag vet varför.. men ändå.. varför kan man inte få kakan och ändå kunna äta upp den??

Jag med mina arbetskollegor och chef i Ungern
Jag och "mina barn" på förskolan!!

Joel, Mormor & Jag.. R.I.P Nagymama

Jag i Prag på klassresan i 9an

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, hur är läget med dig idag?



Tips:

Får du tre av dina vänner att vara med i min tävling: http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment så skickar jag en biobiljett till dig, får du 6 stycken att vara med så får du 2 o.s.v...



Ha en underbar dag!

2008-07-25 @ 09:00:40
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad sött med "just married" flip flop =)

2008-07-26 @ 12:20:05
URL: http://nea93.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas du får en bra dag! :) Kram

2008-07-26 @ 12:57:08
URL: http://sotnosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0