Fredagen..

PÅ Fredagen drog jag och Anton ner till stan och fixa lite ärrenden till bröllopet, bland annat fixade vi en tärnklänning till Lotta. Jag träffade även några vänner där som jag snackade med. Sen drog vi ner med Antons farfar och hälsade på några kalvar, tjurar,kossor och kattungar. Anton var överlycklig. Dessutom fick både jag och Anton åka motorcykel, fyrhjuling och Anton åkte traktor. Han var helnöjd. Det är så vackert där nere. Jag äger marken tillsammans med Folke och han har djur där för tillfället och en del mark arranderar vi ut.


Här är en del av marken. Där bak på bilden rinner ån och sedan fortsätter márken på andra sidan ån.

Folke har en söt kalv som jag har döpt till Sonja. Det blev nåt fel vid födslen och mamman var riktigt elak mot henne, misshandlade henne, slog ut tänderna och till avslut pissa hon på henne. Så Folke har vårdat henne själv. Hon e så ful söt.. ja menar man ser att hon är skadad men är så söt trots det....

Här e hon. Det märks att hon ser Folke som pappa. Hon springer hela tiden efter honom hihi..
Boman och hans hund kom också på besök så vi satt också ett tag och snackade..

cp bild på mig.. jag vet men det bjuder jag på :)


Sedan åkte vi och käkade och sedan drog vi till Anita. Sedan stack vi ner till stan för att köpa mat på chai hong och vi hyrde en tecknad, en komedi och en skräck och lite godis och chips.

Fotografen kom senare på kvällen och vi snackade lite och förberedde inför bröllopsbilderna. Han stack inte förrän vid halv tolv, tolv hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0