gårdagen..

Igår fick vi nöjet att festa med Robert och hans söta tjej kompisar   Sandra och Jenny. Efter en trög start (brist på alkohol och väntan på uppdateringar för att kunna sjunga singstar) så började stämmningen lätta. Jag kan lätt konstatera att guitar hero är inte min starka sida däremot så var höjdpunkten av kvällen Roberts framförande av "Beep" med pussycat dolls. Extra poäng för att han dessutom kunde låten utantill. Detta resulterade i att jag och Mike fick "ha ha ha" på hjärnan och skrålade den på vägen hem på bussen. (kl 10.00 på morgonen med en grinig chaufför).

Resten av kvällen är inte värd skriva om, dock har jag lärt mig den hårda läxan om hur killar är. Orkar dock inte ta allt här, men detta är en sak jag aldrig kommer att glömma eller förlåta. Jag är så less och besviken hur människor bara kan välja se det de vill se.   Värst av allt fick mig att känna mig som jag vore ihop med H. igen, den där osäkerheten om vem som har gjort fel eller ej, rädslan och oron. Men efter goda råd av vänner som alltid är ärliga, de som aldrig säger de jag vill höra utan det jag borde höra, så vet jag nu att det som hände igår inte var rätt. Frågan är hur jag ska hantera det.

En sak är säkert, Karlstad kan jag inte stanna i!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0