Jag älskar R!!!

jag älskar mikes arbetskollega.. ja jag har knappt träffat honom så det e inte därför utan jag älskar han för att han fråga om vi ville hänga med till Peking!! så gärna, Mike gillar killen men gillar däremot inte att resa så detta kan vara den perfekta chansen att få övertala killen att åka till kära kina.

R. är tydligen mega duktig att hitta billiga resor så han har fixat resor för 7000kr /person och då ingår 4stjärnigt hotell. Kan inte bli bättre. Men miffot Mike glömde fråga hur länge man skulle vara borta då. För det är i Februari och jag går i skolan. Nu ska jag verkligen sluta röka och skaffa ett extra jobb direkt efter bröllopet..

så kanske kanske slipper Karlstad se mig i Februari!! Jag ska fan få ihop dessa pengarna!! hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0