lång frånvaro..

Nu har jag inte skrivit på ett tag och det känns som det är dags för en liten uppdatering. Veckan har varit bra. Jag och Anton var iväg i veckan till Alsters herrgård. Det var jätte mysigt, vi gick runt och kolla lite, Anton lekte, sen käkade vi dagens som var super god. Vi köpte också lite saft där, som de gör själva utan massa tillsatser. Sist men inte minst så gick vi och lekte med fåren.

Såklart hade jag på mig solglasögonen jag vann av carro. :)

I veckan har jag dessutom fått mitt paket från USA med massa bröllopssaker som band till stolsöverdrag, weddingboxes, band, engångskameror m.m. Jag var jätte nöjd. Sedan har jag också köpt ett bar blomsternålar som kom i veckan. Så det var mkt saker på en gång.

Igår, torsdags, så var Mikes jobbarkompis Robert här och vi käkade och snackade. Det var mkt trevligt även om somliga av oss drack lite för mkt *host* *host*  :) Dock blev det inte alls lika mkt Kina snack som det var meningen haha..

I morgon ska vi festa hos Robert, äntligen på ett ställe man kan dansa, nämligen Nöjes.. Jag älskar dansa, men jag tycker synd om Mike som inte delar min förkärlek till dansgolvet!! Denna gången ska vi köpa på oss masssa ciggaretter för vi är skyldiga Robert en massa paket typ så många gånger han bjudit Mike och jag fick också en del igår..

Några nya bilder får jag också passa på att lägga upp :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0