Lördagen..

På Lördags morgon drog jag, anita och anton och hämtade folke. Jonas var där så vi snacka lite med honom. sedan drog vi genast ner till stranden med lite picnic för att välja ut vigselplats och vi hittade den...

utsikten från ena hållet.. vi ska stå nere vid vattnet.. hoppas bara det blir lite bättre väder men det var inte så dåligt som det ser ut på bilderna :)

utsikten ifrån andra hållet, här kommer gästerna stå..



sedan drog vi till festlokalen en sista gång, där anton träffade en söt liten katt..


sedan drog jag och ante hem och hälsa på min mamma.. vi provade klänningar inför bröllopet..

märks det att mamma hatar vara med på foto h ahaa


Sedan stack vi till Istvan och Eteleka, Anitas föräldrar och käkade god ungersk mat och tog en promenad..det var mysigt..

sen var det bar adirekt hem för att förbereda sig inför utgång :)



man ser på bilderna hur jag gradvis blir fullare o fullare.......

Kommentarer
Postat av: carro

jaa det tycker jag, när drar du igen? :)

härliga bilder hahahaha! :P vad har micka sagt om dessa bilder? :P

2008-07-05 @ 19:36:59
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

det blir förmodligen turkiet eller grekland :P jag är mest sugen på grekland, så vi får se :P inte helt hundra att vi ska dra än heller, men förmodligen så blir det så :D

2008-07-05 @ 19:59:58
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0