min långa frånvaro...

..beror delvis på att jag varit bortrest men även pga att jag inte pallat uppdatera bloggen sen jag kom hem. Igår hade vi fullt upp med en massa bröllopsärrenden i stan. Jag var i  väg och sydde in och upp klänningen, skit tråkigt att bara stå upp och inte göra nåt. Sen köpte jag även underkläderna till bröllopet., Det blev cremefärgad bh från Change och ett par matchande hotpants från samma ställe. Jag är otroligt nöjd, de kostade bara 400kr för bhn och 300kr för hotpants och de är av bra material plus att de ser skit snygga ut.
Igår stack jag med Tezz o hennes kille hem till hennes föräldrar i Västra Ämtevik (första gången jag sättter min fot i Ämtevik :) ). Med mig hem fick jag den mest bedårandes lilla kattflickan. Hon är så söt. Hon sov i min famn i natt och blir ledsen om jag går min väg. Anton är hon fortfarande reserverad för, då han är så högljudd och spring i benen.

Kommer uppdatera med bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0