Misse Pisse..

Sitter här med lilla Misse i famnen. Hon är så söt.. när jag inte klappar henne tillräckligt mkt piper hon som fan.. hon vet vad hon vill hihih..



Har precis beställt tärnornas presenter och fixade Bestmans present innan. Den kommer om en vecka *spännande*

Sitter nu och kollar jobb och utbildningar i Canada. Mike har tjatat i fyra år på mig att vi ska flytta dit och det är inte förrän nu som jag faktiskt funderar på det. Jag är en rastlös människa o jag vet att jag inte vill stanna i Sverige. Canada känns som ett neutralt bra land. Med låg arbetslöshet och de sätter folket i fokus. Mamma skulle dock bli förtvivlad, hon vill inte att jag ska göra samma misstag som henne och lämna  mormor och släktingar och vänner. Men vad har man egentligen kvar här?

jag kan knappt säga att jag har någon riktig vän. Det skulle väl vara Adela och Mia som är verkliga riktiga vänner som är där för mig men den ena bor i Göteborg och den andra i Piteå..     Och dem skulle jag träffa ändå..  kunde åka till sverige en gång om året.. stanna i en månad och åka o hälsa på alla..

Det skulle vara underbart!!!

är det någon som har erfarenhet om canada, toronto.. bra som dåligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0