Mysdag med min lilla Csábi!!

Jag hade lovat Anton en mysdag idag med liten utflykt, blev inget speciellt men det var jätte trevligt trots allt. Jag hämtade han vid två på förskolan så drog vi till affären och köpte lite baguetter. Sen satte vi oss på lekparken och käkade gott och lekte på lekplatsen :)

Efteråt drog vi till farmor och snacka lite med henne, dessutom hade paketet från Panduro kommit så vi passa på att hämta det, jävlar vad stort det var. Blir många dagars pyssel fram över :)

I affären höll jag på att dö av skratt för med den mest feminimaste rösten jag nånsin hört Anton med så säger han:

"Mamma, jag vill faktiskt ha denna.. för den e såååååååå söööött"

Det var en liten prinsesstidning han ville ha med armband och lite sånt. hahaha.. Så han är så söt nu med rött nagelack, rosa armband m.m. :) Dessutom håller han på att utsmycka mig för tillfället med, jag har Ariel klistermärken och blir sminkad m.m.

Dessutom har jag pratat en kortis med Carro som är i Bulgarien nu. Höll på att dö av skratt när hon berättar att Christoffer står i poolen och skriker, "gå o hämta ciggen" när hon hämtat ciggen så vill han ha ölen med" Sen har han stått där vid poolkanten med cigg i ena handen och öl i den andra hihih.. saknar henne, hon får komma hem snart, men fatta vad låg tele räkning vi har haft sen hon åkte, jag tror mike vill att hon ska stanna i Bulgarien hahaha


Nu ska jag återgå till min lilla sötis Csábi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0