opps....

Jag & killen satt uppe hela natten och fixade med vigselprogrammen & festprogrammen, tror du inte att bläcken tar slut INNAN vi ens gjort hälften av festprogrammen ... oppsss... Nu är det lite smått panik, åker på lördag och då MÅSTE det vara färdigt. Så vi beställde ifrån Incklub.. hoppas att de håller sitt löfte och skickar patronerna till i morgon, fast de brukar vara duktiga på den biten.




Tyvärr har jag ju ingen kamera nu för att visa hur det blev, men vigselprogrammen är skrivna på tjockt papper, sk kartongpapper i gammelrosa färg, exakt samma färg som inbjudningskorten. Dessa veks på mitten av ett A4 så de blev avlånga! Sedan limspraya jag fast transparent rosa papper med rosor. Det innebär att man kan läsa texten under rosorna så att säga! Jag blev vädligt nöjd!

Dessutom gjorde jag lite till praliner så nu har jag gjort ungefär 100st!

Idag ska jag beställa en picnickorg på Lunch & partyservice, samma ställe som vi beställde maten på. Tänkte överasska MIke med picnic i parken, dagen efter bröllopet, en vinare och en champangeflaska ska jag självklart ta med!

Hoppas han blir nöjd! Ett ypperligt tillfälle att få använda sina "just married" flipflop med hihihi

Annars har vi bestämt att vi skippar morgongåvor! SOm vi sa, största gåvan är att gifta sig och sedan kunna åka till Peking! Så så blir det!

Det var lite krångel för  Martins del att komma ner nu, så han ska ev. åka i bilen. Ser fram emot en resa i en minibil full med människor och packning :) hihi men jag tror det kan bli ganska mysigt trots allt!

Idag fortsätter bröllopshysterin, men till kvällen blir det nog vårt sedervanliga (heter det så?) kvällsdopp med glömda badkläder :)


Kommentarer
Postat av: melinda

ja det är mitt första barn :) och gravditeten har varit helt underbar! lite halsbränna och trötthet som värst! Förutom nu såhär på slutet då, då har jag lite ont i hälarna och ryggen...men det är ju ändå ingenting å klaga över igentligen! :)

Vad spännande, i vilken vecka kom ditt barn?

Ja, hoppas jag slipper gå över tiden, det vill jag verkligen inte!

2008-07-31 @ 14:04:01
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: melinda

ush vad skönt att allt gick bra och att du slapp den här sista jobbiga biten, eftersom du redan hade det tufft! Hur gammal va du när du fick din son då?

Jaa enligt rutin ul så ska det vara en liten pojke, så vi är lite inställda på det faktiskt hehe så kommer det en liten tös så blir vi allehopa förvånade :D

2008-07-31 @ 22:58:56
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: carro

bajjhöve

2008-08-02 @ 19:44:05
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0