riktig hemmafru dag :)

Idag har varit en städdag, jag är långt ifrån färdig eftersom jag började möblera om snarare än städa men det går åt rätt håll, dessutom så har jag börjat slänga ut svärmors grejer i garaget. Kan låta en smula elakt men nu har vi bott här i 7 månader o hela huset är fullt med hennes grejer. Det är snarare mer av  hennes grejer än vårt och mina saker har snällt fått vara i garaget. Men nu åkte vissa saker ut iallafall.

Idag har jag och Anton också bakat kladdkaka till Mikey. Det blev med blå glasyr, tänkte ha rosa men försent insåg jag att det inte var karamellfärg utan helt enkelt arraks smaktillsättning :(   så som sagt det blev en blå sådan med rosa socker blommor :)

Sen har vi varit ute på cykel färd idag med och stannade vid en lekplats och lekte och läste våra inköpta tidningar.


Det har alltså varit en riktigt trevlig dag.

Har föresten skrivit en massa rim inför gästpresentationerna i festprogrammet, kan lätt konstatera att rim inte är något för mig..

Har inte alls hunnit med hälften av det jag tänkt göra men har varit sååå trött. La mig vid fem i morse och gick upp sju.
Så nu tänkte jag gå och lägga mig i tid och få mer krafter till i morgon så jag kan ta tag i saker.


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

hihi, det är lugnt. :)

ja dom är verkligen megafina!

2008-07-23 @ 20:05:26
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

okej! :)

2008-07-23 @ 20:57:46
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Maria

tycker ja absolut du ska för u har jag slängt in 4 tröstpriser också o d e bara tre med, haha

2008-07-24 @ 11:39:37
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: carro

JAG VILL OCKSÅ HA KLADDKAKA VARFÖR SKICKADE DU INGEN TILL MIG??? :@@@@@@



för övrigt tycker jag inte ni skulle slängt ut svärmors grejjer o garaget, utan åt helvete! :)



kram på dig ditt fyllo eller vad du nu är som inte kan stava på telefonen ;)

2008-07-26 @ 02:31:07
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0