såå söta...


Idag har det varit en riktig mysdag.. först när vi kom hem så möttes vi av lilla Misse som inte alls var glad att vi varit borta i natt, hon var så kelen att hon till o med följde med in i duschen hihi.. såklart stod hon inte ut värst länge utan satte sig i hyllan brevid duschen och tittade på oss. Sedan har hon varit efter mig hela dagen o gosat. Anton o Ior har också varit på ett strålandes humör så vi har haft mys framför tvn ett bra tag nu. Anton har varit väldigt trött så jag vill helst inte veta när han gick o la sig i natt haha..

Fast ikväll lär vi lägga oss tidigt.. alla är helt slut här  men i morgon tänkte jag ta Anton och Ior på utflykt. Vart vet jag dock inte än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0