Sol, Sol & sol!!

Igår var vi iväg & tog ett kvällsdopp, underbart.. det var visst fler än oss för det var väldigt många där med tanke på att det är en väldigt liten strand och så pass sent på kvällen.

Sen hade jag och Mike mys framför tvn med en  vattenmelon , två skedar och en fläkt :) Det var en film med Marlon Brando,shit vad han var snygg.. jag tänker på det varje gång jag ser en gammal film med han :) Filmen var Linje Lusta från 1951. Lite skum film, nån mer som sett den?

marlon

brando på äldre dar

Fatta vilken skillnad :)

Kommentarer
Postat av: carro

haha men du vill ligga med han på båda bilderna ;D



mm, otrevlig tycker jag att du är som inte ger mig kladdis! det ska jag komma ihåg, o kasta sten på dig när du blir gammal! fan flåra, nu måste du sluta röka, för snart börjar skolan o jag kommer få panik när vi ska ta lunchciggen eftersom jag inte röker längre :P



2008-07-27 @ 22:53:13
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0