suck...

Blev färdig med tändstickorna vid fyra tiden på morgonen, fy fan vilket slit trots att det var litet jobb. Mike tyckte dem var jätte fina FÖRUTOM att inte alla namnen var centrerade. Normaltsätt så uppskattar jag hans ärlighet men inte när jag slitit i flera timmar o insett att det skulle ta bra mkt längre tid än så om jag skulle få alla centrerade :)

Idag har det inte gått lika bra, jag har påbörjat städning men långt ifrån färdig. Jag är så rastlös och förvirrad efter allt som har hänt så jag kommer inte till skott.

Sen är det jobbigt att se er mina vänner ha det jobbigt nu, ni vet vilka ni är. Jag önskar att jag var där och kunde hjälpa er på alla sätt. Men det går inte. "But I´m allways a call a way".

Dessutom så låter M. mig åka till Sthlm och träffa en viss liten älskling, Jag läänggttarr sååå.. Men det får bli efter bröllopet!! :) Miss U my latino hottie ;) Jag tänker på dig!!!before
after

Love U!!!

Szeretlek nagyon Michael!! Ha det så kul på jobbet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0