Tisdagen..

Förra tisdagen så drog jag och Anton till GBG för att träffa Kathy. Resan gick relativt smärtfritt. Anton skötte sig bra och sen när det blev mindre folk så s prang han runt o lekte på bussen. Fanns även en del för mig att snacka med. Men väl i GBG slutade han vara väluppfostrad. Han sprang runt som en storm i affärerna medan jag och Kathy försökte shoppa oc h det slutade med att vi hade en vakt efter oss hela tiden. Det är egentligen inte så konstigt. Två utlänningar med en galen barn ,vad hade vi väntat oss???
Vi drog innan de hann slänga ut oss..

Såg en jätte fin tunika på Rut mfl och ångrar än att jag inte köpte den .Kostade bara 99kr

Anton var överlyclkig när det var dags för att åka spårvagn, han skrek och tjoade. (Det är sant det Kathys mamma sa senare när vi träffade henne, där är det ok att skrika o vara galen, alla andra är det hihi) .
'
Som vanligt erbjöd Göteborg en vacker utsikt i olika variationer (av killar) :)

Vi tog det ganska lugnt hos Kathy, vi satt mest o snackade o åt gott, sen drog vi ut på en promenad med anton och avslutade den med en lekstund på lekplatsen.


Jag och Kathy satt o snacka hela natten, det var riktigt trevligt, var ett bra tag sedan sist. Vi måste göra detta fler gånger och stanna lite längre nästa gång.

På morgonen vaknade jag av ett sms att min brossa inte kan hämta oss, det strulade till sig på jobbet så jag o anton fick ta tåget istället vilket innebar ännu mindre tid med mig och kathy. Det märkliga är att det går två tåg om dagen mellan karstad o gbg, jag trodde det var detsamma ner till skåne men inte då. Det gick en varje timme  så det var soft. Innan vi drog ner til stan o shoppade så stylade kathy mitt hår, så här fint blev det:

Det hon har gjort är att låta mitt hår vara utsläppt på ena sidan men på andra sidan har hon gjort en halvinbakning.





Tåg resan hem till skåne gick jätte bra, satt bredvid en trevlig kille och sedan kom en pappa med hans son. Han bjöd på jordgubbar och anton lekte med hans lilla son. Så söt son han hade :)

En pinsam incident var att när jag skulle in på toa började en kille ragga på mig. Jag skulle köra lite stil så jag sa nån attityd komentar och går in på dass, kollar på honom med värsta blicken medans dörren höll på att stängas igen, precis när den ska stängas igen bromsar tåget in och jag flyger framåt. "That really cramped my style".

HAN SKRATTADE FORTFARANDE NÄR JAG GICK UT UR TOALETTEN!!! PINSAMT!!!!

Anita hämtade oss på stationen och vi drog hem till henne och käkade gott med en hennes kille och Daniel. Jag lagade min berömde kycklingsås då de skulle ha kyckling. Den blev mkt uppskattad :)

Efteråt softade vi, kollade på film och snackade. Var riktigt mysigt!!!
'
Jonas, Anton och Danne

så här slitna var både jag o anita den kvällen hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0