utmaning

Här kommer en liten utmaning till alla bloggare! Gå  in till  www.cherryskull88.blogg.se om du vill vara med.

Det här är bara en kul grej så jag hoppas att många ställer upp! Kom igen nu!!

1. Fullständigt namn: Flóra xxxxxx

2. Ålder: 25år

3. Varför började du blogga: när jag såg mina kompisars bloggar blev jag mer och mer sugen

4. Vad är det mest positvia med att ha en blogg?:  vet inte det är kul och det är väldigt kul att läsa andras bloggar

5. Mest negativa?:  att fel info kan komma ut till fel människor,

6. Vad är den värsta komentaren du har fått? Har inte fått ngn dålig komentar sen har jag inte heller fått så många komentarer hehehe

7. Har du fått vänner/Flick eller pojkvän genom bloggen: nej

8. Tjänar du pengar på din blogg? nej

9. Vill du tjäna pengar på bloggen? kanske

10. Vilka bloggar läser du? carrof, tumadre mm


Nog om bloggen, nu kommer andra frågor:

11. Skriv 5 av dina intressen: simma, matlagning, film, musik, shoppa

12. Vad jobbar du med/linje i skolan: pluggar till lärare

13. Vad skulle du helst vilja jobba med: starta barnhem och hbv hem

14. Vad har du för drömmar? Resor, barn mm: jag har många drömmar, jag vill vara lycklig, ha en stor trygg familj men ändå ha en karriär. Jag vill kunna resa jorden runt och förhoppningsvis kunna hjälpa många barn i nöd.

15.  Vad ser du helst för tv program?: matlagning, inredning, komedier, desperate housewife, medium , ghostwhisper, simpson, scrubs m.m.

15. Favo filmen då?: stekta gröna tomater, I am sam m.m.

16. Vem är din favorit skådespelerska?:

17. Skådespelare?: josh hartnett (för utseendet) annars Johnny Depp, han är snygg, orginell och skit duktig

Vänner och familj

18. Hur många syskon har du?:

19. Är dina föräldrar tillsammans?:

20. Har du djur? en hund och en katt.

21. Bor du i hus eller lägenhet?: hus

22. Hur många bra vänner har du?: jag har jag har fem närma vänner

23. Skulle du kunna göra vad som helst för dina vänner/familj?: ja absolut

Sex och sånt

24. Är du oskuld?:
nej
25. Har du kille/tjej just nu?
ja
26.  Har du/vill du ha en stripstång i ditt sovrum?
skulle vara kul att ha men jag klarar mig rätt bra utan en :)
27. Brukar du titta på porr?
nej
28. Vad skulle du välja, vara en porrstjärna eller strippa på en sunkig klubb?
strippa (då får jag iallfall dansa vilket jag älskar )
29. Har du nånsin haft sex med nån på fyllan och sen ångrat det?
ja tyvärr
30. Har du nånsin tänkt på ditt ex eller nån annan person samtidigt som du har sex med nån annan?

31. Skulle du kunna tänka dej att vika ut dej?
beror på i vilket sammanhang. Konstsammanhang ja! men ej visa för mkt
32. Vara med i Playboy?
nej
33. Har du haft sex mot din vilja nångång?

34. Gillar du sperma?
gillar o gillar...
Övrigt:

35. Tycker du att brunetter är smartare än blondiner?
nej
36.  Har du fördomar mot folk du inte känner?
säkerligen.. alla har det
37. Eller utläningar?
jag är ju själv utlänning men nej.. inte mer än andra.. alla människor är mer eller mindre fördomsfulla.. Men man måste komma till insikt med det och arbeta med det.
38. Tyckte du att det här var en kul utmaning?
ja men vissa frågor var lite konstiga
39. Skulle du vilja göra en sån igen?
ja
40. Finns det nåt du vill säga om det här?
får gärna vara mer frågor :)

Kommentarer
Postat av: carro

jag orkar inte :)

2008-07-10 @ 23:02:54
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

japp, det är du som vet mest än :)

är jag en av de fem?

2008-07-10 @ 23:52:38
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: sandra

kul att du svarade!

2008-07-11 @ 10:24:46
URL: http://cherryskull88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0