bloggstrul och dyra resor!!

Igår skrev jag värsta inlägget ang. bröllopet, satt i en timme och sen var allt borta, det lades inte upp på sidan och bara försvann. skit irriterande så nu försöker jag igen.

Har dessutom bokat biljetter till mig och Anton nu, gick riktigt dåliga tider så det fick bli buss, så nu ska jag och anton sitta fyra timmar på en jävla buss, Anton kommer inte palla det.. Tänkte iallafall göra en liten matsäck till honom och ta med lite leksaker och köpa en tidning, förhoppningsvis så blir han sysselsatt. Biljetterna blev jätte dyra för både jag och Anton räknas som barn/ungdomar och åker för samma pris. Låter lite konstigt att både mamma och son åker på barn biljett hehe.

Tänkte lägga i matsäcken
1. gundelpalacinta (en viss sorts pannkaka
2. frukt
3. mackor


Tror han blir nöjd.
Vi åker på Tisdag till GBG och stannar där tills på Onsdag då träffar jag min brossa och han kör ner oss till Skåneland :)
Redan på Onsdag blir det fullt upp, ska träffa fotografen, konditorn, Anita och Jonas, Charlotta, Martin och Theo och om jag hinner så tittar jag in till mina föräldrar. Förhoppningsvis hinner vi träffas nån timme när jag är där nere men inte säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0