Bröllop!

Bröllopet närmar sig med snabba steg. Helt ofattbart. Skrev under hindersprövningen och byte av efternamn igår. Kan inte förstå, jag har aldrig haft problem med att byta efternamn men det kändes så konstigt att byta namn, Nu ska jag och Anton inte ha vårt namn längre utan bli en del av killen , vilket inte är fel men det känns nästan som att ens identitet raderas. Jag håller även på att sy organza påsar som jag ska lägga ris och konfetti i ( ris som inte skadar fåglarna). Sen har jag även bokat hotell. Natten mellan Torsdagen och Fredagen kommer jag och tärnorna sova där, sista kvällen med tjejgänget innan jag är gift, killarna får hålla till i en lght vilket de tycker är tämligen orättvist men som jag sa till dem, vi har inte råd med två hotellrum och vi tjejer ska springa runt bröllopsdagen och fixa grejer så det är inte mer än rätt :)

Jag kommer även beställa lite grejer från en amerikansk bröllopssida, de har fått bra omdömen av andra brudar som handlat där.



 Bilden visar olika favorsboxar ifrån den amerikanska sidan, jag tror jag kommer beställa den i mitten, dvs den hel bruna, den kostar 34,99 dollar och då får man 100st dock utan band, antingen kommer jag välja det rosa bandet som syns på bilden eller dem banden som du ser högst upp till höger, det är band med personliga tryck, dvs mitt och killens namn och datum.  I dem kommer jag lägga små chokladpraliner med vårat monogram på (M *hjärta* F)

Alternativt kommer jag köpa små gåvor som de har i färdiga förpackningar. Det finns bottlestoppers i olika utföranden och mått i hjärtform samt bakformar som hjärtan förpackade i en söt liten påse

Botllestopper. 1,35 dollar
Mått: 1,39dollar samt  hjärtformar: 1,09 dollar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0