Bröllop fortsättning...

Jag kommer även att köpa lite amdra grejer som snygga engångs kameror så gästerna kan ta bilder. Vi kommer ha fotograf under vigseln samt ha poträttfotografering med tärnor och bestman men ingen proffs fotograf under festen så det kanske är en rolig grej.
kameran kostar 3 dollar stycket, på bilden finns även bröllopsbubblor, garanterad att inte lämna några fula märken på klänning eller så. De finns i olika utföranden, just denna med hjärtan kostar endast 5,24 dollar men då får du 24stycken.
PÅ bilden finns även personliga servetter, vi har redan köpt våra, de är champangefärgade med guldtext och det står v årt namn, datum samt två ringar som sitter fast i varandra.

Jag har även köpt stolsöverdrag sen innan men tänkte sy upp de resterande,såg dock att de var så billiga på denna sidan att jag vill satsa på det istället samt att jag köper banden här också. Stolsöverdragen kostar 4 dollar stycket och banden som man tar runt om kostar 1,99 dollar per band runt stol.

 

Vi ska dock ha cappucino färgade band och de ska ej vara organza utan satin .De med organza tycker jag iofs är snyggare och dessutom billigare men killen vann den striden hihi

Vi har desesutom fått ett prisförslag för våra egen designade ringar det kommer hamna på ca 17 000 kr och då endast med en diamant (0,15ct).
Mycket att tänka på.

Jag har även funderat på att låna svärmors "gamla mjölkflaskor" rengöra dem och ha vin i dem , sedan ska jag göra en ettikett med vårat monogram på och sätta på framsidan. På den här sidan får man råd hur man kan göra:

http://www.monogramsidan.se/cgi-bin/homepage/sw/Ideas/Labels

 (bild är taget i från länkens hemsida (monogramsidan)

Kommentarer
Postat av: carro

fasen vad mycket fint du har hittat till brölliset (: hur ska du ha råd med allt? :P looove

2008-06-22 @ 12:21:58
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hej, vi ska gifta oss om 40 dagar och det börjar bli stressigt :) Jo var köpte ni band till stol? Vi letar efter det och hittar inte någonstans i Stockholm. mvh Fredrik

2010-04-26 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0