De gröna monsterna

Man borde tycka att jag skulle vara hur lycklig som helst efter dagens bravader, trots det så sitter jag här om en sur bismak, bismak av livet. Jag vaknade av ett underbart väder, Anton hade vaknat jätte tidigt o satt o lyssna på reaggie så det var mkt trevligt att vakna till. Jag drog till skolan för att fixa tentan,  och på bussen jobbade busschaffören som är lite intresserad av mig så som vanligt fick jag en gratis resa,
Tentan gick hur bra som helst, fixade den så nu har jag läst 75högskolepoäng, gött : )
Jag kände mig så glad efteråt med värsta energin att jag valde att promenra hem. Alltså var dagen perfekt. Fortsatte dagen med grilning m,.m och det var då jag fick den där jävla känslan. För det första grillade vi de där jävla fläskfilérna i en timme och det enda det resulterade i var ett par svarta kolbitar med rosa insida, hm ngt är fel. NÄr jga satt där i godans ro, åt mina kolbitar, njöt av värmen och att vi har fått så fint, då kom dem.. de där gröna äckliga monsterna. De krälade överallt på bordet i rikting mot min mat. Direkt tappade jag apititen. Tände istället en cigg och njöt av vår mysiga soffgrupp ute på altanen tills jag insåg.. när jag fixerade blicken såg jag dessa gröna äckliga varelserna igen. Det fanns mängder av dem, krälandes över just den soffan jag satt i. Jag fick verkligen panik. Kanske skulle ni inte få panik men jag fick värsta panik. För er är det kanske bara några bladlöss, men för mig är det mer än så. Det förstörde totalt min dag.. Jag kanske inte passar i det här villa livet med hund och två barn. Inte om man får en massa jävla insekter på köpet.
Så jag sitter här än med min sura bismak av villalivet, illamående på högsta nivå.. och drömmer om storstadslivet igen..

(ps. är det någon som har några bra tips hur man får bort jävlarna, skriv!!!)


Kommentarer
Postat av: carro

DÖDA DOM!!!!!!!

2008-06-02 @ 22:02:12
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0