Migränen borta!!!

Äntligen är migränen borta, trodde aldrig den skulle försvinna. Så idag blir det tyvärr bara råpluggning till morgondagens tenta då jag inte har pluggat alls.
Gårdagen avslutades på ett mycket trevligt sätt. När killen kom hem från jobbet så gick vi ner till stranden och badade. Anton har fått en uppblåstbar lite båt som ser ut som blixten av Faster som han ville prova. Finns tyvärr ingen bild på den på nätet så jag får ta en bild när han åker i den själv. Det är en jätte liten båt men han får plats i den och han älskar den. Jag fck också ett ofrivilligt dopp i kläderna :) Både Anton och Ior var mega glada.
image148


När vi kom hem så stekte jag lite fläskfilé med ris och sataysås, skit gott, så gjorde jag min berömda ungerska paprikasalata, dvs. med paprika, lök, ättika, socker och salt. Blir liksom "Inlagd sallad" (heter det så). Var mkt gott som vanligt. Sen satt vi och kollade på Lejonkungen, den nya favoriten här :)

nu ska jag gå ut och plugga lite i det fina vädret : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0