Min lilla son..

Var och simmade idag som vanligt, tänkte att jag skulle träna hårt men så blev det inte riktigt. Jag vänder mig om för att se vad min son gör och ser att han är totalt nedblodad. Killen berättade att Anton trillat och slog i huvudet. Tack och lov var det typ 99% vatten och resten blod, men det såg verkligen hemskt ut när han var så där nedblodad. forsade blod genom huvudet ner över ansiktet o kroppen. Jag såg nog rätt förskräckt ut för Anton tittade på mig lite fundersam och sa "vad är det mamma?"

Såg alltså värre ut än vad det var. Han sa att det gjorde lite ont men inte mkt och när jag rengjorde så såg jag att det inte var någon fara. Men fy vad rädd jag var...

Kommentarer
Postat av: emma

Nämen usch. Va tur att du inte fick panik då, eftersom det inte verkade göra så ont på din son :)

2008-06-11 @ 11:37:11
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0