slit, plugg och bad..

Har varit en mysig vecka, igår jobbade jag röven av mig i trädgården och huset, har rensat rabatterna, krattat och hållt på, vi har lagt plattor osv. Dessutom så storstädade jag hela huset och rensade bort lite av svärmors grejer. Kändes så skönt när det blev färdigt. Trots det är det mycket kvar på huset men skammen den som ger sig.
PÅ kvällen kom grannen över, ungarna lekte och vi drack öl och snackade. MKt trevligt.MEn bäst av allt var när vi gick ner på kvällen och badade. Kändes som ett bra avslut för dagen.. Jag tävlade med Ior och jag vann hihih..älskar vara i vatten, känns så levande och fri. Inte så konstigt att jag känner så när jag tävlingssimmat i så många år. Alla är dock chockade att jag överhuvudtaget badat. Jag badar aldrig i sverige pga att det är så kallt.. men man vänjer ju sig hihi..

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0