Uppdatering av Skånebesök..

Har ingen aning hur jag ska hinna med allt. På kort tid ska jag hinna träffa en massa människor och planera inför bröllop: MÅste nog försöka stanna längre på nåt sätt.
Som det ser ut nu.. vilket kan förändras ska jag och Anton först åka till Göteborg och träffa Adela/kathy. Vi ska stanna över natten och sedan shopping dagen efter.
På eftermiddagen när Fredrik slutat jobbet så kommer han och hämtar mig i stan och vi drar ner till skåne. Sen sker allt i en jävla fart, ska hinna träffa vänner, anton ska få sin utlovade motorcykeltur, träffa vigselförättare, fotograf, besöka tasty house och spaet, Ska försöka hinna träffa mina föräldrar med men tror inte det hinner.
Sen på fredag så slutar Jonas tolv och Anita tre så då ska allt vara packad och färdigt och vi och Daniel drar till Borås för att träffa Christian och Maria och deras barn . Få se om man hinner med en tur till djurparken.På Lördag morgon så drar vi inte till GBG och möter upp Adela och Emelie och ev. några mer. kommer kanske ett gäng ifrån Ängelholm me så ska vi ha en heldag och helkväll på Liseberg. Ska bli skit skoj. Sen måste jag nog dra hem, vi får se om jag följer med ner till Skåne igen : )

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

haha var stolt du, tycker låten e skön:)

2008-06-09 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0