Dagisbarn igen :)

image147Jag och Anton på väg till förskolan, jag ser lite lätt ondskefull ut, men ingen fara.. jag bits bara lite :)


Igår var jag på dagis :) Nämligen så att jag var och hälsade på Anton, var jätte kul att få inblick i hans dag. I början så tänkte han mkt på att jag var där så han satt mer eller mindre hela tiden i mitt knä men så fort vi kom ut beodrade han mig att sitta på en bänk o titta på när han lekte med sina kompisar haha. Då kom en liten flicka o tog tag i mig, tyckte jag skulle vara med på mamma, pappa, barn. Hon var mamman och hon är fem år, pappan var tre år.. gissa vem som var barnet? hahaha JAG!!!
Jag och Anton tackade hejdå vid halv ett och mötte Carro. Vi köpte lite glass och fortsatte leka vid lekplatsen. Som vanligt lika trevligt att vara barn på nytt :)
Sedan gick vi och käkade på MAMA ROSA såklart möttes jag av en skrikande chef "GITTARR GATAN 99, ÄR DET DU? DET VAR LÄNGE SEDAN" (min gamla adress). Pinsamt värre.
image145image146
PÅ vägen hem gick vi förbi den relativt nya butiken på KRP där vi fick med oss en del onödiga saker, :)
Idag har jag och Anton spenderat hela dagen ute, skulle ha picnic på stranden med bad men jag har fortfarande migrän, fjärde dagen nu suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0