fullt upp..

. kommer de vara den närmaste tiden. Var med Anton i helgen på Lantmännen, han fick rida häst och hälsa på alla djuren, så passade vi på att köpa lite grejer till katten. Anton var helnöjd och köpte kattleksaker för sina pengar hihi..
resten gav han till hemlösa djur, detta tyckte mamam var så duktigt att hon såklart bjöd på glass :) '

image79image80Det vi köpt är alltså en kattlåda för katten att bajsa i, detta tycker Anton är jätte kul att säga hehe o såklart en skrapa till det, leksakerna var de anton köpte o så köpte vi halsband o typ kattlådedeo, det ska som sagt lukta gott (hur gott det nu kan lukta med bajsdoft sprayat med doftspray). För er som inte förstått ska vi alltså skaffa katt :) Har tyvärr ingen bild på datorn, bara på mobilen. :(

Idag så har jag haft tenta, vilket gick mindre bra, o sen har vi grejat en del i trädgården. Killen har klippt gräset och jag har räfsat och plockat mossa. Jag kände mig som barn på nytt, gick runt o busade med Anton och Ior i trädgården, var väldigt roligt faktiskt.

image81image83image84killen jobbar för fullt :)image82Dessutom är jag klar med observation (bara slutord kvar) så den ska skickas, och färdig med den mesta planeringen till praktiken. På onsdag fyller mike 30år så imorgon får vi besök av hans mamma och syrra o hennes kille. Då jag e massör tänkte jag köpa lite grejer och ha massage kväll för honom, dessutom ska han få 10 000kr till körkort o få se vad mer jag ger han. (om någon undrar över mina generösa presenter när jag är fattig present beror det på att killen betalar det mesta så han förtjänar det) , Jag har dessutom ordnat en fest till han på Lördagen med grillning. Som sagt kommer Jonas och Anita också så det ska bli kul och sen kommer FOlke på sö ndag..

ha det så bra därute i det vackra vädret (trots skit allergin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0