Min långa frånvaro..

.. beror helt enkel på att jag haft otroligt mkt att göra. Plugg, barn, hus osv. Tar på krafterna... Killen har ju fyllt 30år också så de firade vi med en lagom stor fest med grillning. Anita och Jonas kom hit och var med så det var jätte kul. Dagen efter så var kille så bakis att han sov till 18.00 hehe... men jag var ganska pigg, vaknade halv nio och städade och sen drog jag, Anita och Jonas och köpte lite bakelser och gick på stan. Sedan hade vi picnic på stranden.. var väldigt mysigt i det härliga vädret.
De stack på kvällen och två timmar senare kom Antons morfar så det var lite stressigt.. det var trevligt men som vanligt mkt gräl. Han köpte i allafall två fina skor till mig och ett par sandaler till Anton och skor till killen. Sen köpte han jätte fina väskor till mg.. jag är hel nöjd :)

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen.. det märks att vi var fulla för jävlar vad skumma vi såg ut på vissa bilder hahah.. men kul hade vi :)

image87Per,Killen och Erikimage88Martin ser livsfarlig ut hahah

image89
image90Anita och Jonas
image91Per, Mike, Josse och Erik
image92brasan
image93Erik och Josefin ser så fina ut.. mysig bild

image95friends..
image94Mike och Tobias
image96Tobias pussar Martin :)
image97Min älskling.. så fin
image98Erik
image99Killarna sjunger för Mike, per ser vädligt högtidlig ur haha
image100sjunger fortfarande hehe
image102Jonas kör bil
image101




image103eh ja Anita gör nåt hihi
image104kislany es büdöske
image105Annie
image106Jonasimage107Anita och JOnasimage108Picnic på stranden där hemma
image110ja man ser inte så mkt.. tack och lov


image109utsikten hemma vid oss..

image112kanske inte en av Antons bästa bilder men rolig blev den

image113Det stod "Välkommen Morfar.. men det försvann efter antons lekande

image111Morfar
image114mee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0