ooppss...

hittar inte bankdosan, varken min eller killens och vi har inte betalt räkningarna än.. *Panik*. Det enda positiva med det är att man blir tvungen att städa så nu ser det bara ut som en orkan har röjt igenom hela hemmet :)
Det var så pinsamt för grannen kom över för första gången och jag har värsta tvättdagen så det hängde lakan över dörrar och var kläder över allt hehe, plus att det såg ut som f'n.. otroligt ostädat.
Jag börjar få panik över hemmet.. måste få bort svärmors grejer, men det sker ju aldrig, sen vill jag måla om osv. köpa nya möbler och så.. gahh.. Men så är det när man har en lat pojkvän och man måste göra allt själv.. suck
Plus att under den korta tid jag suttit här har Anton rivit ner det jag städat upp.. vadå känna sig motarbetad? hehe..
Har iallafall kommit igång att göra mina 100 situps om dagen.. funkar bra men så har jag bara hållt på i en vecka nu hihi.. Förr var jag jätte duktig och alltid gjorde mina övningar, men då var man ju vältränad också..

Bäst jag slutar innan Anton slagit i sönder alla grejer. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0