Varit på mitt första valborgsfirande..

image70.. var inte så där jätte kul men jag var glad åt Antons vägnar :) Det var en kör och folkdans men jag och Anton höll mest till i Alster Cafét som är väldigt gammalt och vackert. Sedan var vi såklart en hel del nere i vattnet där Anton lekte med de andra barnen och kastade sten, blev lite missförstånd när jag skällde på Anton.. så kul.. -Nej Anton lägg ner den stenen NUUU!! Anton klättra inte ute ivattnet!!! (ett helt gäng killar vänder sig om , framförallt en stor kille, inser snart att han också heter Anton) - Nej, LILLA Anton, gör inte så, förtydligar jag det. Då tittar en liten pojke konstigt på mig,inser snart att även han heter Anton.. hahahaha Sen gick alla barnen runt o kallade Anton för Lilla lill Anton :) Brasan var en stor besvikelse för mig, det var ingen brasa.. snarare ett svart moln som jagade alla barnen. De som tidigare varit tuffa och smugit sig närmare o närmare fram, sprang och skrek som ja jag vet inte vad. Trodde de skulle kissa på sig hihih.. Höjdpunkten på kvällen hahahaha. Vi drog hem vid nio för Anton var så tråkig och då möter vi grannarna, så vi gick ner igen och lät barnen få leka och vi pratade, sedan gick vi hem till dem o snackade. Så kvällen slutade riktigt trevligt :) NÄr vi kom hem satt jag och Anton och käkade grill mat och kollade på film hihi.. så Anton var uppe bra länge.. Men han var nöjd!!!image71

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Ser sjukt kul ut med svansen där bakom.. för det är väl inte lilla Antons svans? (eller ska jag säga lilla-lill Anton? ) haha.

2008-05-02 @ 14:10:50
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0