tick tack tick tack..

Tiden går fort, alldeles för fort, det är knappt man hänger med!

Förra helgen var jag riktigt impad över mig själv, kl 09,30 var jag och Anton uppe på Krp för att träffa hans vänner Anton och Simon. Det var en riktigt trevlig dag så när vi sagt hejdå till dem så gick vi till affären, köpte lite gott o satte oss på en parkbänk.

Denna helgen tvivlar jag påa tt det blir lika fint väder, och vi som ska ha picnic med Mikes syrra o hennes kille..

Veckan har gått väldigt fort, varit på VFU och pysslat lite med ett religionshäfte tillsammans med en klasskompis. Tråkigt att VFUN redan är över... har gått alldeles för fort, när man äntligen kommer in i det hela så ska man tillbaka till skolbänken.

Just nu är jag såå skoltrött och det är minst en kurs kvar innan jag får lite jul ledigt.. OM jag får julledigt..

Har hänt en massa andra saker, som inte kan tas här, men som har fått en att fundera.. på allt!! Jag hatar när det förflutna gör sig påmint.. speciellt sånt man inte vill minnas..

NU ska jag återgå till studier, indonesisk smörmusik och tvätten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0