shopping!!

Har varit en del shopping den här månaden, så nu är man helt pank! :( Men fick en del bra grejer, främst uttnyttjade vi presentkorten vi fått på vårt bröllop.
Det blev en bokhylla på IKEA; vi kombinerade ihop den själva, skit snygg bistå bokhylla i svart/brunt men jävlar vilket jobb. Dessutom blev det lite glas, konst och japansk kockkniv och ölglas från DUKA , skönt att få göra fint här hemma..
har hänt endel saker den senaste tiden, tänker mkt på er berörda ,ni vet vilka ni är!

Mamma hade sin första föreläsning idag som ambassadör för regeringen. Mamma hatar att stå i centrum men hon fixade fint hörde jag. Jag är stolt över att hon kan visa att invandrare och kvinnor kan komma hur långt som helst!

Själv ska jag återgå till mina studier,just nu studerar vi ISLAM, det mesta visste jag redan men det är kul att få upprepning o det är alltid nåt nytt man lär sig. Vi fick reda på idag lite om historien (en man jag ej minns vid namn) som kämpade för att alla skulle ha rätt till sin religion, själv var han muslim men ville att alla skulle få vara fri med den religionen de ville. För att leda sitt folk gifte han sig med en kvinna ifrån varje religon :) En kristen, buddist osv osv :)

Nej är tråkig idag.. ska återgå till studierna.
kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0