Tiden går så fort..

....Man hinner inte med.. känns som man inte hinner göra en massa roliga saker med Anton. Ex. idag ville han att vi skulle stanna vid en lekplats på vägen hem, en lekplats som vi aldrig varit på, men jag hade verkligen inte tid, ok, då skulle vi ha promenad i skogen i stället, men inte ens det hinner man , vi kom hem strax efter fem o  har städat o lagat mat och bakat och tvättat. Maten är inte än färdig och kl e 19.40, dvs så hinner jag inte ut med Anton på promenad innan läggdags.

Känner mig som en dålig mamma, vi måste hitta på nåt roligt till helgen, bara måste hitta på nåt roligt denna helgen.. Hoppas på fint väder så får vi gå lite i skogen o plocka svamp och ha picnic :)

Det blir iallafall äppelpaj idag, det är väl något!?! :)

Håller på med Islam nu i skolan som sagt.. sista föreläsningen i morgon, men vi ska även besöka en moské och vi ska träffa en (tydligen) känd muslimsk man, den sista ska han hålla föredrag på Arena och som studenter  har vi rätt att gå in gratis.. jag e sugen men får se om jag kan skaffa barnvakt!

Snackade med Nico idag och jag har totalt missat ang. Indien resan, det är inte två veckor  utan 4 månader.. jag e så besviken för jag ville verkligen åka, men att vara utan Anton i 4 MÅNADER, hur ska det gå? Dessutom vem skulle ta hand om Anton (Mike jobbar ju som han gör). Jag e så sjukt mer besviken som sagt.. mer än vad folk fattar.. åhhhhh..

Carro, du får ta och ringa nån dag!!!
Mia ha det så gött på Cypern *miss U*

Nu ska jag gå och avsluta matlagningen!

Kram på er där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0