Sol!!!!

Så gött när solen börjat titta fram.. man blir så pigg o orkar mer :) Idag har jag verkligen varit produktiv. Städat o donat, putsat fönster, diskat, tvättat m.m. Blivit jätte fint nu!!!

Igår var de här o installerade vår nya frånluftsvärmepump.. så nu är man 47000kr fattigare. Men jäklar vad nöjd jag är med resultatet.. Värme och varmvatten.. underbart.. dessutom byts luften ca tolv gånger per dygn.. vilket märks :)

Idag har jag och Anton mysat i parken. Anton lekte lite på lekplatsen med. När vi kom hem kom Lukas över och de lekte i rätt många timmar o hade kul. När Lukas gått hem käka vi kvällsmat o gick lång runda med Ior.. och sen blev det myskväll då vi båda är lediga i morgon. Fy vad veckan har gått fort.. underbart är kort.. alldels för kort :)

Jag o Mike har dessutom "gjort" en tavla som sitter fint på vår vägg.




Så här blev resultatet.. vad tycks?




Dessutom har stackars Anton en mamma som tydligen inte kan raka hår.. han ser för jävlig ut.. tack o lov för att det växer ut fort :)
Min skallige son :(
Anton tar bild på mig :)
Shnappi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0