punka...

Imorse var jag ganska sen till skolan och skyndade mig ut för att hämta cykeln.. jag hann bara cykla några meter innan jag märkte hur konstig den var.. grattis punka.. inte ens lönt att dra till skolan nu..
så jag stannade hemma istället..vilket inte är så bra men jag har insett att "mitt nya liv" har gett vissa förändringar. Jag mår mycket bättre, om det så är psykiskt eller att jag faktiskt har gått ner har ingen betydelse för så här bra har jag inte mått sen jag flyttade tll KD. Jag har städat köket, gett killarna frukost på sängen ,diskat , pluggat, gått på lång promenad i det vackra värdet och varit allmänt duktig. Vilken energi jag har, kan inte fatta !! Fy vad jag saknat denna känslan!! Kanske börjar gamla Flóra komma tillbaka.. jag hoppas verkligen ,för jag gillar inte denna Fl´ora. Jag e så rädd att vakna i morgon o allt e som förut.. att jag inte alls är samma gamla glada, postiva tjej som jag en gång var. .

Igår var jag hos tandläkaren på undersökning för första gången på 3år. Jag var iofs på en akuttid för inte så länge sedan men det var inte undersökning .Mina damer & herrar.. jag har fortfarande aldrig haft ett hål i tanden. Tandläkaren var impad på mina fina tänder!!  Dessutom gav han mig tid för operation.. så äntligen ska det  bli av!!16/3 läggs jag under kniven för en kort op på en timme. Men han skrämde mig verkligen med att berätta omh ur ont det skulle göra, hur omfattande den skulle vara osv. Tur att sköterskan var där o lugnade ner mig med lovord om smärtstillande m.m. ^^

Dessutom var Herr Folke hos läkaren.. godartat.. och han var mer än frisk :)

Något jag e lite nervös över är att läraren sa idag att tre inte klarat uppsatserna o han skulle kontakta dem som inte klarat den. Orsakerna dessa inte hade klarat det var för att de skrev konstigt o vimsigt ibland och osammanhängade. Och nån hade inte haft en utförlig slutsats.. allt stämmer in på min uppsats så jag e  helt övertygad om att jag har kuggat. Jag har kollat mailen febrilt men än har han inte skrivit till mig. Har verkligen inte lust att komplettera nu när allt är så stressat.

slutligen så beger det nog ner till Skåne snart, behöver träffa några.. vissa innan det är försent..

Tänker verkligen på Istvan och eteleka som är drabbade av mkt tråkiga saker. Än är vi hoppfulla även om läkarna inte gett I. så långt kvar!! Tänker på er alla! Szeretlek!!






Ang . mitt nya liv så sköter jag mig. har fått börja äta en måltid om dagen för att slippa tjatet av mike.. men jag rör mig varje dag o sköter mina soppor.. inget godis, läsk eller ngt sånt. .jage stolt över mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0