Om mig!


OM MIG:
1. Namn - Flóra Forsberg
2. Bor - I Karlstad, Alster
3. Syskon - 14styvsyskon (vart drar man gränsen?), 2 halvsyskon
4. Ålder - 26 usch
5. Född - 9Dec
6. Ögonfärg - BlåGråBrunGrönSpräckliga
7. Längd - 165
8. Sko storlek - 39
9. Höger eller vänsterhänt - vänster
10. Stjärntecken - skytten
11. Hårfärg - svart


DAGENS..
1. Låt - just nu lyssnar jag på Akos - kereszem a útam
2. Saknad - min son, 000214, mormor, joel m.m.
3. Kläder - Ljusgrå jeans, vit långärmad t-shirt och gråstickad kofta.
4. TVPogram - Chuck

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Ja
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Låren
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - nej men vet att det finns dem som tycker det ^^
4. Du ger mycket komplimanger till andra -  Japp försöker så gott jag kan, alla behöver komplimanger för det får man så sällan
5. Är du nöjd med ditt förnamn - ja
6. Du tycker att du själv är smart - ganska, inom vissa bitar
7. Vad är det sämsta hos dig - oj det är mkt, jag har ett jävla temprament, envis, svårt att avsluta saker, blir sur om jag inte får min vilja igenom. Mike vill tillägga: kaxig och fuskar alltid när jag spelar
8. Vad är det bästa hos dig -  jag bjuder på mig själv och är där för nära o kära så mkt som möjligt.. ibland för mkt tom.
9. Har du bra självförtroende -  nej
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -  Oj alldeles för mycket. MYCKET
11. Du tycker om att vara med tjejer - ja, men killar är enklare att umgås med.
12. Känner du dina grannar - vissa
13. Svär du ofta - ja
14. Gillar du skolan - Ja även om det är jobbigt ibland, beror på kurs..
15. Har du någon gång skolkat - alldeles för mkt
16. Spelar du något instrument - blockflöjt?

17. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i -  oj mkt, simning, judo, taekwando, kickboxning, skytte, teater, dans/musik, fotboll, basket, innebandy, gym..säkert mer, kommer inte på nu
20. Har du några tatueringar - eh ja om det kan räknas som det ^^ väldigt liten om man säger så

21. Hur ofta tittar du dig i spegeln om dagen - Händer då och då.
22. Tycker du om djur - ja mycket


BRUKAR DU..
1. Sova -nödvändigt ont
2. Ta mediciner du inte borde ta - no comments
3. Röka - japp
4. Snusa - nej, fest snusar i brist påcigg.
5. Dricka - Händer ja.
6. Skada dig - va?
7. Klä dig i svart - gärna
8. Hata folk - man måste älska för att hata, så svaret är EN person
9. Lita på folk - jag litar inte på andra människor men min käre man är en stor trygghet o den jag kan allra mest lita på.
10. Skada dig med flit - Nej
11. Drömma mardrömmar - Ja
12. Gå i skolan - ja
13. Gå i kyrkan - nej
14. Ljuga - nej , men en vitlögn ibland för att inte såra folk :)
15. Vilja dö - Nej dödsångest däremot
NÄR..
1. Åt du senast -  allevo diet soppa vid 13,00
2. När läste du en bok senast - läst klart boken igår :)
3. Köpte du något senast - idag
4. Svor du senast - säkerligen nyligen
5. Sjöng du senast - idag
6. Klagade du senast - Idag
7. Klantade du dig senast - idag

HAR DU..
1. För många vänner - NEJ
2. Förföljelsemani -  nej
3. Någon  sjukdom -  japp
4. Skadat någon - Nej inte medvetet.
5. Färgat håret - Många gånger
6. Några piercningar - Ja ett par.
7. Några tatueringar - en
8. Egen dator - laptop o en gammal stationär dator
9. Gjort bort dig rejält - alltid


ÄR DU..
1. Snäll - e man snäll mot mig är jag snäll tillbaka men är man inte snäll mot mig då jävlar
2. Snygg - nej.
3. Söt - vet att vissa tycker det iallafall.
4. Lång - nej
5. Kort - ja
6. Klantig -  alltid
7. Tönt - e vi inte alla det?
8. Tjock -japp men inte så länge till förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0