trött...

Jag e så trött men det har varit en bra dag. Var på seminarie idag och det gick bra, vi satt bara o diskuterade typ. Blev dock jätte bra för killen i kursen som jag ser upp till för att han e så skärpt och bra person, gav mig en jätte snäll komplimang på min uppsats. Jag fick verkligen bra kritik. :)

Efteråt satt jag o en kompis i selma när jag plötsligt upptäcker att min mobil är borta. VI letade i ungefär en timme utan resultat och jag går fram och säger till i kassan. Som svar fick jag att många tappat sina mobiler idag.. slump? tvivlar på det..
Vilket som så gick jag ut o leta, tänkte jag tappat den när vi rökte men borta var den. Däremot träffa jag Per o vi for in  igen o leta. MEd hjälp av fem tjejer o en kille.. vi lyft soffan x antal gånger hittade vi mobil telefonen intryckt bakom soffan o i fodret..
HUr fan lyckades jag med det??? :)

Idag har vi även varit på barnkalas.. vilket var mkt trevligt, lite smått förvirrande med tre Anton dock.. Tror att födelsedagsbarnet var nöjd över sina presenter :)
Vi drog därifrån strax efter sju så Anton kom ganska sent i säng men men.. Han hade trevligt det var viktigast..

På skolfronten har jag varit produktiv.. jag och Petta har suttit över msn och hjälpt varandra med uppsatserna.. skönt att ha han som bollplank :)

Nej nu ska jag hoppa i badet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0